menútancar
Premis 13/06/2023

El Passeig de la Boca de la Mina a Reus i la residència VITA Student a Pedralbes, finalista i seleccionat, respectivament, en els premis de la XVI Biennal Espanyola d’Arquitectura i Urbanisme, BEAU

El Passeig de la Boca de la Mina a Reus i la residència VITA Student a Pedralbes, finalista i seleccionat, respectivament, en els premis de la XVI Biennal Espanyola d’Arquitectura i Urbanisme, BEAU

El jurat dels premis de la XVI Biennal Espanyola d’Arquitectura i Urbanisme ha anunciat com a projecte finalista el Passeig de la Boca de la Mina a Reus. La resolució i lliurament de premis es realitzarà el 21 de setembre a Sevilla. A més, la residència VITA Student Pedralbes, també dissenyada per Batlleiroig ha estat un dels projectes seleccionats.

El Passeig de la Boca de la Mina a Reus recupera un passeig emblemàtic de la ciutat, fomenta nous usos i potència l’accessibilitat inclusiva. Es tracta d’una actuació respectuosa amb la memòria col·lectiva d’aquest passeig històric, a més de resoldre els problemes de drenatge i preservar el conjunt arbori centenari.

La Residència VITA Student se situa en el barri de Pedralbes de Barcelona, en un entorn privilegiat. Un emplaçament al costat de diverses universitats de reconegut prestigi, envoltat d’espais verds i al peu de la serra de Collserola. Un referent d’estil de vida sostenible que fomenta el benestar i salut dels seus usuaris en contacte amb la natura.

→ Amb el títol Me—dio Pla—zo, la XVI Biennal Espanyola d’Arquitectura i Urbanisme proposa reflexionar sobre com el nostre hàbitat futur comença a construir-se des de les accions del present, podent anticipar com serem en un demà pròxim a partir dels indicis que mostra la més destacable arquitectura espanyola recent.

Més notícies