menútancar
Agenda · Coneixement · Equip · Projectes 13/02/2025

Batlleiroig participa en el programa “Lliçons apreses” a la Universitat de Navarra

Batlleiroig participa en el programa “Lliçons apreses” a la Universitat de Navarra

El passat 14 de febrer, Cristòfol Tauler, Arquitecte Senior Project Director de Batlleiroig, va formar part del programa «Lliçons apreses», organitzat pel Foro Cerámico Hispalyt, on va presentar el projecte d’oficines Badajoz 97 a Barcelona.

Situat en una zona estratègica del districte tecnològic 22@, Badajoz 97 és un edifici en alçada que destaca per la seva façana ceràmica, un homenatge al passat industrial del barri. El seu disseny prioritza la creació d’espais de treball d’alta qualitat, en estreta relació amb l’entorn exterior.

El projecte abasta des de la planificació urbanística —també desenvolupada per Batlleiroig— fins al disseny arquitectònic de l’edifici, tenint en compte tant les necessitats programàtiques com els més alts estàndards de confort i eficiència energètica. A més, l’estudi ha treballat en la integració de l’edifici amb el seu context, creant un espai públic a l’interior de l’illa que reforça la connexió amb la ciutat. Així, Batlleiroig demostra el seu enfocament multidisciplinari, abordant el projecte des de la planificació urbana, l’arquitectura i el disseny de l’espai públic.

Si vols conèixer més detalls sobre aquest projecte, pots tornar a veure la conferència!

Més notícies