Participem a la XV edició de la BEAU amb dues visites al Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya.

Dimecres passat es van fer dues visites guiades al Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya a càrrec d’arquitectes de batlleiroig i de la Gerència de Serveis Comuns del Departament d’Economia i Hisenda.
Les visites, organitzades per l’associació cultural 48h Open House Barcelona, es van emmarcar en la XV edició de la Bienal Española de Arquitectura y Urbanismo amb l’objectiu d’explicar com l’arquitectura de la ciutat s’adapta a les circumstàncies actuals de la societat.
Els arquitectes del projecte, José Sanz Gorordo i Maria Comas Giménez, van explicar el projecte com un exemple de dinamització i consolidació d’un entorn en desenvolupament de la ciutat.
El nou Districte Administratiu de la Generalitat és un complex dissenyat per a oferir espais de treball de màxima qualitat i en relació amb la naturalesa que fomenta el benestar de les persones amb la màxima eficiència arquitectònica i energètica.